poniedziałek, 4 maja 2015

Rodzisz już?

A kiedy pytają mnie, czy już rodzę, odpowiadam:


:-)

12 komentarzy:

  1. TrzyMamyKciuki :) byś już niedługo trzymała Olka w swoich ramionach :)
    PS. Podoba mi się twój patent na koty w łóżeczku ;] przetestuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam przeczucie, że jutro się Olek urodzi... no zobaczymy :) życzę powodzenia w testowaniu!

      Usuń
  2. Moje ulubione pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D pytanie standard.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pytali: jak to już urodziłaś? Każdy ma jakiś swój standard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie! Aczkolwiek to samo pytanie słyszane codziennie po kilkanaście / kilkadziesiąt razy potrafi irytować!

      Usuń
  5. Ja mam date na 7 maja. "Rodzisz?" to pytanie ktore slysze jak odbiore telefon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam date na 7 maja. "Rodzisz?" to pytanie ktore slysze jak odbiore telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo. Nawet teściowa dzwoni do mnie z takim pytaniem - chociaż chyba powinna wpaść na to, że będzie z jedną z pierwszych osób, które poinformujemy jak zacznie się coś dziać!

      Usuń