sobota, 2 maja 2015

Olusiowy kącik czeka

Po kilku tygodniach dopieszczania w końcu mogę zaprezentować Wam kilka zdjęć naszej sypialni i kącika Olusia. 

Jak widać po zdjęciach - sypialnię mamy małą. Udało nam się jednak pomieścić w niej całkiem sporo rzeczy  - dwie szafy, nasze łóżko, łóżeczko Aleksandra i szafkę przy łóżeczku. Jest trochę ciasno, ale każdą szafkę / szufladę da się bez problemu otworzyć. No a całość bardzo mi się podoba i pomimo małej przestrzeni - bardzo dobrze się tam czuję. 

W pokoju króluje biel i turkus, a ostatnio także szarość. 












Podusie oczywiście są mojego autorstwa, turkus na ścianie to zasługa farby Dulux Kolory świata - Turkusowy Klif. Pościel bambusową dostałam w prezencie na Baby Shower (z firmy Camphora), literki na ścianę zamówiłam przez OLX a pokrowiec na przewijak i ochraniacz na szczebelki - z Allegro. Drewniany samochodzik przyjechał do nas ostatnio z Krakowa, a turkusową lampkę  nocną wypatrzyłam za grosze w Pepco. 

17 komentarzy:

  1. Śliczny ten turkus :). Teraz brakuje tam tylko Olka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w turkusie jestem zakochana od dwóch lat i chyba nigdy mi się nie znudzi :)

      Usuń
  2. Pokoik marzeń! Ładnie to wszystko zgraliscie, Olo może wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wychodzić, ale na razie mu dobrze w brzuchu ;)

      Usuń
  3. przepieknie! Ależ wam zazdroszczę pokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję że szybko znajdziecie mieszkanie i będziesz mogła urządzać zielony pokoik w owce dla Juniora!

      Usuń
  4. Pięknie :) a to że ciasto to i lepiej, nie będziesz miała daleko do łóżeczka. My śpimy od jakiegoś czasu z łóżeczkiem przystawionym do naszego łóżka, więc taka bliskość się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, wystarczy że wyciągnę rękę i już będę mogła dotknąć Olusia albo nawet przysunąć łóżeczko do siebie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. oj tak! Chociaż póki co Małemu nie spieszy się na świat ;)

      Usuń
  6. Teraz Oluś śmiało może przychodzić na ten świat :)
    Pokoik piękny, choć polecam przewijak dać na drugą stronę, bliżej komody, zawsze będziesz mogła sięgnąć podczas przebierania po coś do komody, nie odchodząc od przewijaka..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przewijak pewnie będzie ruchomy bo też już myślałam o tym, że w komodzie mam pampersy czy chusteczki więc wygodniej będzie mieć go po drugiej stronie ;)

      Usuń
  7. Ślicznie. Kto śpi pod ścianą? u nas ja i to mąż mi podaje corke w nocy do karmienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas Marcin śpi pod ścianą. Ja bym się stamtąd z brzuchem nie wygramoliła :D

      Usuń
  8. Bardzo fajnie zaaranżowałaś kącik dla Olka. Tak wiele elementów zmieściłaś w niewielkim wnętrzu! Ja miałam problem, żeby wszystko zmieściło się w naszej niewielkiej sypialni całe szczęście odpowiednie i idealnie dopasowane łóżko znalazłam na https://senpo.pl/lozka/ i dzięki temu udało mi się zmieścił łóżeczko Amelki. Serdecznie polecam ten sklep bo mają tam naprawdę bardzo duży wybór i łóżka są bardzo dobrej jakości!

    OdpowiedzUsuń