poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Tydzień? do porodu

I jak tam u Was? Jak się czujesz? Dzieje się już coś? Rodzisz? Wody już Ci odeszły? Czujesz skurcze? Stresujesz się? Mniej więcej takie pytania słyszę non stop od kilku dni. 

Tymczasem u mnie nadal cisza i spokój. Jestem w stanie prawie normalnie funkcjonować - wysypiam się, nie puchnę, kończę ostatnie poduszki... i tylko chodzę jak kaczka :-) Nawet stresu zbytniego nie czuję, co aż mnie dziwi. Za to Tatuś coraz bardziej poddenerwowany chodzi ;)

Termin porodu mam na 5 maja - a więc za tydzień. A kiedy Olek postanowi zaprezentować się światu - to wie tylko On ;) w każdym razie rodzinka się już doczekać nie może, babcie już planują spacery z wózkiem i ubieranie wnusia w te ciuszki, które im się będą podobać ;) ojj będzie szaleństwo! :):)

20 komentarzy:

  1. Będzie szaleństwo. Babcie szaleją na punkcie wnuczka dużo mocniej niż sobie to wyobrażały przed jego narodzinami. Tak wynika z tego co działo się u nas i moich znajomych. Jak one już teraz tak wariują to co będzie po jego narodzinach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama nie wiem co to będzie! :D czasem mam wrażenie, że moja mama się bardziej porodu doczekać nie może niż my :D nawet godziny pracy była skłonna zmienić żeby nam bardziej pomóc ;)

      Usuń
  2. Aaaaaaa! To juz niedługo :)
    Ojjj te pytania potrafia wykonczyc czlowieka.
    Najwazniejsze, ze czujecie sie dobrze :*

    P.S. Zdjęcia z poprzedniej notki jak zwykle piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo... myślałam że te ostatnie dni będą mi się dłużyć ale wcale nie, czas pędzi jak szalony! :)

      Usuń
  3. Ja aż tak dużo pytań nie miałam :) ale domyślam się, że mogą drażnić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście humor mi dopisuje więc nie drażnią mnie te pytania. Pewnie byloby inaczej gdybym czuła się fatalnie a ja byłabym już kilka dni po terminie ;)

      Usuń
  4. No takie pytania są irytujące, ale najważniejsze że się dobrze czujesz ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, na samopoczucie naprawdę nie mogę narzekać!

      Usuń
  5. dobrze ze sie czujesz ok ;) trzymam kciuki, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, ale czas leci. Weźmie Cię z zaskoczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak... chociaż szczerze, to chciałabym mieć to zaplanowane :D

      Usuń
  7. To już? Ojej. Kochana oby przelecialo jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już, już... sama jestem w szoku że tak szybko zleciała mi ciąża :)

      Usuń
  8. juz coraz bliżej :) będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To już tuż tuż kochana :) Trzymam kciuki, u stóp też ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Termin już blisko więc życzę szybkiego i szczęśliwego porodu.
    Dużo zdrówka dla Ciebie i maluszka ;-)
    Pozdrawiam
    www.rodzinka2plus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki własnie jest plan że będzie szybko i szczęśliwie ;) pozdrawiam również!

      Usuń