środa, 11 marca 2015

Czas na sesję!

Jestem podekscytowana! W końcu udało mi się umówić z moim mężczyzną na sesję ciążową i dziś po południu startujemy :-) 

Przygotowałam już trochę 'gadżetów' - kilka bodziaków, malutkie słodziutkie buciki, spinacze i tasiemkę, napis "Witaj Olek" który zrobiłam na Baby Shower, scrabble, farbki do malowania ciała. Muszę jeszcze spakować kilka ciuchów dla mnie - na pewno męską koszulę, długą zwiewną sukienkę, ładną bieliznę ;) czeka mnie też pomalowanie paznokci u stóp - mam nadzieję, że dam radę, bo dawno tego nie robiłam ;)



O planowaniu sesji ciążowej pisałam TUTAJ, teraz wchodzimy więc w etap realizacji. Nie mogę się doczekać efektów! :-)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :) no i fotki też na pewno będą wspaniałe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesje ciążowe to super pamiątka. Ja już nie mogę się doczekać wyników swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na efekty! To będzie idealna pamiątka tych 9 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Będziecie mieli świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na efekty:) zapowiada się super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa efektów sesji! :)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ufff właśnie wróciłam, jestem padnięta! Trochę zdjęć nacykaliśmy, niedługo się okaże co z nich wyszło :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że zdjęcia będą super :)

    OdpowiedzUsuń