wtorek, 17 marca 2015

Baby Shower za nami! Część 2: zabawy i prezenty

Zgodnie z obietnicą wrzucam drugą część posta dotyczącą sobotniego Baby Shower. Tym razem chciałam Wam zaprezentować zabawy, jakie towarzyszyły nam tego wieczoru oraz przepiękne prezenty, które z Olusiem dostaliśmy!

Oluś dał ciociom znać, że imprezka bardzo mu się podoba :-)

Ogólnie wieczór upłynął nam na rozmowach na różne tematy - takie poświęcone macierzyństwu, jak i zupełnie luźne. Wśród zaproszonych na Baby Shower dziewczyn znalazły się zarówno matki, jak i młode mężatki czy singielki, a więc tematów do rozmów było naprawdę sporo. A pomiędzy rozmowami czekały na nas...

Zabawy na Baby Shower

O przygotowanie zabaw poprosiłam moją przyjaciółkę z Łodzi. Wiedziałam, że Magda uwielbia takie wyzwania i że przygotowując atrakcje będzie miała z tego frajdę :-) no i się nie zawiodłam. Magda wspólnie z drugą znajomą Anią przygotowały trzy naprawdę fajne zabawy.

Zaczęło się od życzeń dla Olusia. Wszystkie ciocie dostały kartki i długopisy i miały dokończyć  zapisane zdania - np. "życzę Ci abyś pokochał...", "życzę Ci abyś stał się...", "życzę Ci abyś śmiał się z...". Dziewczyny uzupełniając życzenia wykazały się dużą kreatywnością. Wszystkie życzenia włożyły do koperty, która trafiła do mnie. Już po ich wyjściu odczytałam wszystkie życzenia i naprawdę się wzruszyłam i uśmiałam. Jak Oluś podrośnie, to będzie miał piękną pamiątkę! :-)

Kolejna zabawa polegała na odpowiadaniu na pytania związane ze mną. Dziewczyny dostały kartki z pytaniami na mój temat i musiały odpowiedzieć np. kiedy się urodziłam, kim są moi rodzice, jaki jest mój ulubiony sklep czy potrawa. Ja odpowiedziałam na te same pytania, później sprawdzałyśmy odpowiedzi. Kilka dziewczyn uzyskało tyle samo punktów, więc w dogrywce wymyślałyśmy własne pytania, a dla zwyciężczyni ufundowałam nagrodę - zrobioną przeze mnie podusię :-)

Na koniec dziewczyny mogły wykazać się dużą kreatywnością! Dostały białe body i farbki do malowania na ubraniach i przygotowały wyjątkowe ubranka dla Olusia. Body są w różnych rozmiarach, więc Oluś będzie mógł przez kilka miesięcy urzędować w ubrankach od Cioć :-)




Cudowne prezenty od Cioć

Dziewczyny zaskoczyły mnie też przepięknymi prezentami. Jak się okazało - pomyślały zarówno o mnie, jak i o Olusiu. Ja dostałam przecudną bransoletkę, która od soboty codziennie mi towarzyszy i pięknie się prezentuje. 



Oluś dostał za to mięciutki i naprawdę prześliczny zestaw rzeczy z bambusa: ręczniczek kąpielowy z myjką, podusię i kołderkę do łóżeczka lub wózeczka oraz dwie pieluszki bambusowe - wszystko w marynarskim klimacie. Nie dość, że uwielbiam takie marynistyczne klimaty, to jeszcze te rzeczy są tak milusie i delikatne, że już wiem, że będę z nich często korzystać! I jestem pewna, że Olusiowi też się spodobają :-)


Oluś dostał jeszcze Album Maluszka. Uzupełniłam już pierwsze kilka stron, muszę tylko wkleić zdjęcia. I oczywiście jak Oluś pojawi się na świecie, to będę miała trochę pracy przy jego uzupełnianiu, ale będzie to naprawdę niesamowita pamiątka!

Podsumowanie

Baby Shower to impreza, która przyszła do nas z Zachodu - są oczywiście tacy, którzy nie lubią takich zapożyczeń. Ja jednak nie mam nic przeciwko fajnym zwyczajom, które można wykorzystać na naszym gruncie. Ktoś może powiedzieć - no ale przecież babskie spotkanie można zorganizować bez nazywania tego 'Baby Shower'. No jasne, takie spotkania też organizuję albo w nich uczestniczę ;) ale samo przygotowanie dekoracji i zabaw sprawiło nam mnóstwo frajdy - także cieszę się, że z pomocą dziewczyn udało mi się to wszystko zorganizować!

12 komentarzy:

  1. Jedyne co udaje mi się wymówić po przeczytaniu posta, to "WOW"! Rewelacyjne prezenty. Fajnie, że wszystkie spędziłyście miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie zorganizowana impreza. Świetny pomysł na zabawy, bardzo kreatywne. Prezenty piękne. Wspaniała pamiątka dla Ciebie i Olusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, pamiątka będzie wspaniała! A co do imprezy: jeszcze masz sporo czasu żeby pomyśleć nad czymś podobnym :):)

      Usuń
  3. Prezent dla Olusia wypasione :) Świetny pomysł z tym Baby Shower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że jeszcze parę miesięcy temu nie miałam pojęcia co to Baby Shower ;)

      Usuń
  4. Kurcze super :) zazdroszczę takiego przyjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty super :)) zabawa się udała na maxa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że wspaniale to zorganizowałaś! ;)
    Cieszę się, że towarzystwo dopisało i zabawa była przednia, Oluś na pewno będzie miał mnóstwo pamiątek od cioć ;)
    A z pieluszek bambusowych na pewno będziesz zadowolona. Ja używać ich ciągle, póki co do przykrywania Oli, są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie dziewczyny, teściowa i Marcin to bym rady nie dała ;)

      Usuń
  7. Pomysły z życzeniami i body przecudowne :) super pamiątki i widać, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, pamiątki będzie miał Oluś cudne :-)

      Usuń