czwartek, 24 grudnia 2015

Święta, święta


Przed nami pierwsze święta Bożego Narodzenia spędzone w trójkę. Do wczoraj nie czułam świątecznego nastroju. Ale w lodówce chłodzi się już świąteczny sernik, na komputerze lecą świąteczne przeboje... i jakoś dziś już jest świątecznie! :-)

Szewc bez butów chodzi i nie doczekaliśmy się świątecznej sesji w pełnym tego słowa znaczeniu. Ale kilka świątecznych zdjęć Olek ma, są tak cudne że sama nie wiem, które podoba mi się najbardziej :)  popatrzcie sami:






I jeszcze świątecznie w czapce - ojj co to była za gimnastyka, żeby zrobić Olkowi zdjęcie w czapce! Musiałam go strasznie zagadywać, bo od razu ją ściągał! :-)

A to nasze dodatki na wigilijny wieczór: dwie muchy dla moich chłopaków oraz opaseczka dla mnie. Do tego białe koszule - i będziemy pięknie się prezentować, przynajmniej przez kilka minut ;) taki cudny zestaw wyczarowała moja koleżanka, więcej jej pięknych much znajdziecie na naszym fanpage'u Art Factory.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Katarzyna Przepióra (@katipe13)
Ja też wyczarowałam coś nowego dla Olka na święta - żyrafkę przytulankę. I nie mogę się doczekać wieczoru, kiedy to Olek ją będzie mógł potrzymać w swoich rączkach :-)
A korzystając z okazji, życzę Wam Kochani wspaniałych Świąt. Dla wielu z nas będą to pierwsze święta z nowym członkiem rodziny, a więc niech będą wyjątkowe! Niech będą wypełnione szczęściem i radością! :) Wszystkiego najlepszego! 
Życzy nasza trójeczka: Kasia, Marcin i Oluś :-)

2 komentarze:

  1. również życzę Wesołych Świąt :)
    ps. mój nowy adres bloga http://danusiowezapiski.blogspot.com pozdrawiamy z moimi chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D aż się buzia śmieje...

    OdpowiedzUsuń