niedziela, 27 września 2015

Modne dziurawe jeansy za grosze. DIY


Mniej więcej godzina pracy - i gotowe! 70 zł zostało w kieszeni, a Olek będzie ma modne przecierane jeansy! :-)


Kilka tygodni temu znajoma upolowała w second handzie firmowe jeansy dla Olka. Spodnie były super, ale na kolanie miały plamę, która po praniu niestety nie zeszła. 


Zanim zaczęłam zastanawiać się, co z tym fantem zrobić, w sklepie internetowym H&M znalazłam za 69,90 "znoszone jeansy". I stwierdziłam, że to idealne rozwiązanie mojego 'problemu'!

for. www.hm.com

Dziś wieczorem wzięłam się do pracy. Najpierw dokształciłam się w temacie robienia dziur w jeansach i dzięki Google dowiedziałam się, że aby je zrobić wystarczy pumeks i nożyczki. Najpierw rozcięłam więc spodnie w kilku miejscach i zrobiłam większe dziury, a następnie tarką do stóp potarłam  wycięte krawędzie, tak aby były poszarpane. 






Dorośli chodzą w takich dziurawych spodniach, ale przecież nie założę takich Olkowi! Dziury postanowiłam zakryć materiałem dresowym - o ścinki poprosiłam koleżankę, która szyje ubranka dla dzieci. Materiał pocięłam na kawałki większe niż dziury i przypięłam od spodu szpilkami. 


Na koniec przyszyłam kawałki materiału ręcznie do jeansów i obcięłam materiał od spodu, żeby za bardzo nie odstawał. I modne spodnie gotowe! Nie mogę się doczekać, aż założę je Olkowi! :-)





EDIT: W poniedziałek podziurawiłam też moje stare jeansy i tym sposobem oboje mamy modne dziurawe spodnie :)

A Olek w 'nowych' spodniach prezentuje się tak:

Spodnie są na niego trochę za duże, ale przynajmniej dłużej się nimi nacieszymy! :)

13 komentarzy:

  1. Super :) Mam jeansy dla Synka, które nie bardzo mi się podobały więc postaram się je ulepszyć :D Czekam na zdjęcie na modelu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam zdjęcie do posta :):) polecam takie ulepszenie, te jeansy będą chyba teraz moimi ulubionymi spodniami Olka - a trochę ich ma ;)

      Usuń
  2. Czad :D na Modelu jeszcze fajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę że na modeli się jeszcze lepiej prezentują :):)

      Usuń
  3. Twoje ręczne szycie jest bardzo ładne! Nie jak moje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam,ale moze cos sie Wam przyda.
    http://mlodamama-idziecko.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjesz ręcznie tak, że wygląda na profesjonalną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo. Fajnie to wygląda. My teraz to tylko dresy, bo Krzyś ma duży brzuszek i jeansy go piją jak się rusza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Jak kiedyś Ola będzie miała jeansy (póki co jej nie kupuję, bo uważam, że są niewygodne), to zaczerpnę pomysłu od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły:) Kocham jeansy na maluszkach, ale nie zakładam za często, bo wiadomo - wygoda. Są więc od wielkiego dzwonu, gdy trzeba się 'pokazać':D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olek póki co większość czasu leży więc zakładam mu jeansy na co dzień, jak zacznie się pełzanie i raczkowanie to też pewnie będą w użyciu tylko od święta ;)

      Usuń