poniedziałek, 22 czerwca 2015

Blogosfera Canpol: butelka Haberman i podgrzewacz

W maju po raz pierwszy zgłosiłam się do Blogosfery Canpol - i udało się, wygrałam zestaw do testowania, składający się z innowacyjnej butelki Haberman oraz podgrzewacza do butelek.


Olek od początku karmiony jest piersią, ale chciałam aby umiał również pić odciągnięte mleko z butelki - dzięki temu będę miała okazję czasem gdzieś wyskoczyć. Butelka Haberman wydaje się być idealna w naszej sytuacji. Dlaczego?

Przede wszystkim jest to butelka antykolkowa. Sposobem na eliminację połykanego powietrza podczas jedzenia jest karmienie z zamkniętego smoczka. jak to działa? Bardzo prosto. Za pomocą prostego filtra przez całe karmienie smoczek jest wypełniony w całości mlekiem, dzięki czemu dziecko nie łyka powietrza. Poza tym mleko wypływa z butelki tylko i wyłącznie na skutek ssania - butelka nie rozleniwia więc dziecka i umożliwia karmienie naprzemienne. Poza tym przepływ mleka można regulować - wystarczy tylko odpowiednio przekręcać butelkę.



Butelki używaliśmy już kilkukrotnie. I naprawdę fajnie się u nas sprawdza. Po pierwsze - pasuje nam kolorystycznie do naszej zielonej kuchni ;) Po drugie -  pomimo że butelka zawiera filtr, to jest bardzo prosta w montażu oraz w myciu - składa się z czterech elementów (smoczka, filtra, nakrętki i butelki). Po wlaniu do niej mleka wystarczy tylko obrócić butelkę i nacisnąć przycisk znajdujący się w smoczku, a mleko wypełnia cały smoczek. I już można przystępować do karmienia maluszka.





Podczas karmienia butelką Haberman Olek je spokojnie i miarowo, nie krztusi się mlekiem (co niestety zdarza mu się czasem podczas karmienia piersią). Na pewno będziemy z niej korzystać w sytuacjach, kiedy niemożliwe będzie nakarmienie Olka piersią.

Drugim testowanym przeze mnie produktem był podgrzewacz do butelek i słoiczków. Podgrzewacz oprócz korpusu składa się jeszcze z wkładu służącego do podgrzewania oraz osobnego pojemnika na pokarm wraz z przykrywką. Dzięki temu w podgrzewaczu można podgrzać nie tylko butelkę z jedzeniem dla maluszka czy słoiczek, ale również porcję jedzenia w specjalnym pojemniczku. Na pewno jest to przydatna opcja przy starszym dziecku. Dodatkowo podgrzewacz jest tak zrobiony, że można do niego wsadzić butelki różnych firm - co na pewno jest udogodnieniem dla mam.

My póki co podgrzewamy tylko mleko. Zamrożone mleko po włożeniu do podgrzewacza było gotowe w około 15 minut, mleko z lodówki - w 7 minut.



Podgrzewacz posiada też funkcję utrzymania ciepłego pokarmu w butelce - wtedy wystarczy napełnić podgrzewacz zimną wodą i na pokrętle ustawić odpowiednią opcję.

Podgrzewacz jest bardzo prosty w obsłudze, a do tego ma przyjemny dla oka wygląd. Nie zajmuje też dużo miejsca.

Z obu produktów firmy Canpol Babies jestem bardzo zadowolona i na pewno będziemy z nich korzystać!

10 komentarzy:

  1. rewelacyjna ocena :) napewno zachecila by mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy tą butelkę. Jest rewelacyjna. Maja miała problem z przestawieniem się z piersi na butlę. Krztusiła się, mleko wypływało bokiem, wszystko było mokre. W przypadku tej butelki Maja je spokojnie we własnym tempie i nie ulewa tak bardzo jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie miałam okazji korzystać z podgrzewacza... wykorzystywałam "domowe" metody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam podgrzewacz też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My używamy butelki Haberman :)Córka nie ma już kolek i bardzo szybko przyzwyczaiłą się do nowej butelki. Nie mamy problemu z wylewającym się mlekiem :) fajnie bo mogę karmić naprzemian :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My zdecydowaliśmy się na butelki od https://www.lansinoh.pl/ i będę prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu je zamawiała. Jeśli chodzi o podgrzewacz to cały czas mam dylemat, ponieważ nie wiem, na jaki konkretnie się zdecydować. Sprawia mi to spory kłopot, ponieważ ofert jest wiele, ale i mnóstwo różnych opinii się pojawia i nie wiadomo, jakim ufać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa buteleczka. Pamiętam jak ja swoje dziecko karmiłam z butelki to był problem z kolkami. Wtedy nikt mi nie powiedział jak sobie z tym radzić. Myślę że jest to bardzo przydatny wpis dla świeżo upieczonych mam

    OdpowiedzUsuń