czwartek, 7 maja 2015

Blogosfera Canpol

Moje dziecię (mam nadzieję) zaraz się urodzi, postanowiłam skorzystać więc z opcji, jaką blogującym mamom daje firma Canpol Babies w ramach Blogosfery Canpol. Blogerki mogą otrzymać produkty do testowania, a później mają za zadanie podzielić się z innymi mamami opinią o tych produktach. Mogą też zorganizować konkurs, w którym te produkty będą do wygrania.

W maju do testowania zdobyć można podgrzewacz elektryczny oraz nową butelkę Haberman, która powstała z myślą o dzieciach cierpiących na kolkę. 
fot. http://canpolbabies.com/
Oba produkty w najbliższym czasie mogą się nam przydać (choć mam nadzieję, że kolki nas ominą ;)), z przyjemnością zgłosiłam się więc do testowania produktu!

A co u nas?

Nadal cisza i spokój ;) na szczęście dziś samopoczucie miałam zdecydowanie lepsze niż wczoraj! Z samego rana zaliczyłam wizytę w Lidlu, później KTG, spacer do Paczkomatu... i nawet uszyłam dwie podusie ;)

7 komentarzy:

  1. To trzymam kciuki, żeby Cię wybrali :)
    Kiedy macie się zgłosić do szpitala gdyby Olo się dalej buntowal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tydzień czasu po terminie... najgorsze tylko, że na 12 maja w naszym szpitalu zaplanowany jest strajk pielęgniarek... mam nadzieję, że do tego czasu Olek jednak wyskoczy!

      Usuń
  2. Zobacz jakie to niesamowite, termin miałaś na dzień, w którym Moi Chłopcy postanowili przyjść na świat :) myślałam, że to Ty będziesz pierwsza, a tu proszę, Ja się mogę pochwalić narodzinami Trzech Osesków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i proszę, jaką piękną datę wybrali! 5.05.2015! Trzech Osesków, trzy piątki w dacie :) gratulacje!! :)

      Usuń
  3. trzymam kciuki, żebyś mogła przetestować te produkty :)

    OdpowiedzUsuń