środa, 25 lutego 2015

Brzusio Box - paczuszka-niespodzianka dla przyszłej Mamy

Trochę przypadkiem trafiłam ostatnio na Brzusio Box, a właściwie to Brzusio Box trafił na mnie - na Instagramie. Dziś postanowiłam sprawdzić, co to właściwie jest, a że ja już wiem - to chciałam podzielić się tym z Wami.

grafika: www.brzusiobox.pl

Brzusio Box to paczuszka przygotowana specjalnie z myślą o przyszłych mamach i ich maleństwach. Zamawiając taki prezent nie wiemy do końca, co się w nim znajduje - wiadomo jedynie, że są to wyjątkowe produkty od polskich producentów, a na paczuszkę składają się:
grafika: www.brzusiobox.pl
Paczki są przesyłane raz w miesiącu - trafiają do przyszłych mam 10 dnia miesiąca. Jednorazowo Brzusio Box kosztuje 69 zł, ale można go też zamówić na trzy lub sześć miesięcy. 

Dodatkowo przy rejestracji podajemy tydzień ciąży oraz płeć dziecka, co ma sprawić, że nasz Brzusio Box będzie przygotowany specjalnie dla nas i naszego Maleństwa :)

W lutowej paczuszce znalazły się dwie książki ("Lepszy poród" i "Najszczęśliwsze niemowlę w okolicy"), herbatka laktacyjna, olej kokosowy, mydełka i kule do kąpieli oraz serduszko - podkładka pod kubeczek. Tutaj znajdziecie opisy i zdjęcia wszystkich produktów. 

W marcowej paczuszce ma znaleźć się niespodzianka od Lullalove. Co jeszcze? Nie wiadomo :-)

Ja dziś zamówiłam swój Brzusio Box i już nie mogę doczekać się przesyłki. Na pewno zdam Wam relację, co znalazło się w paczuszce. A gdybyście też chciały zamówić Brzusio Box dla siebie, to możecie to zrobić poprzez stronę internetową Brzusio Box - zamówienia na marcową niespodziankę przyjmowane są do końca lutego. 

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałam bo chętnie bym zamówiła :( a teraz jak już siedzę na bombie i czekam na poród to trochę mija się z celem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, możesz zamówić ten najbliższy pakiet to akurat na 10. marca będziesz mieć paczuszkę :-) patrząc na rzeczy które były w lutym - można je spokojnie wykorzystać już przy dzidziusiu, zresztą ta marcowa niespodzianka od Lullalove to też będzie jakaś zabaweczka zapewne dla maluszka :-)

      Usuń
    2. pudełeczko kosztuje 69 zł a jaka jest faktyczna jego wartość? opłaca się?

      Usuń
    3. hmm możesz ocenić na podstawie zawartości pudełka z lutego... w linku który podałam w poście są zdjęcia i opisy wszystkich rzeczy, które były w lutym.

      Usuń
    4. zamówiłam :) i do tego jeszcze BonBonBaby :) będziemy testować :)

      Usuń
    5. :-) już się doczekać nie mogę :):)

      Usuń
  2. Kusisz oj kusisz! :D Wprawdzie synek już ma 3 miesiące ale te rzeczy są tak uniwersalne że spokojnie przydadzą się i teraz. Jestem bardzo ciekawa co będzie w tej paczuszce i zastanawiam się aby takiego boksa sobie nie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dlatego sama się skusiłam praktycznie od razu, jak zobaczyłam co i jak ;)

      Usuń
  3. Fajne :) dlaczego ja tego nie odkryłam w ciąży :) Lubie takie niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, że Brzusio Box chyba dopiero niedawno wystartował ;)

      Usuń
  4. Ostatnio na necie znalazłam też inny box dla mamy: http://bonbonbaby.pl/box/Faq ale nie korzystałam z niego. Do tej pory korzystałam z subskrypcji Glossy box i Shiny Box, czyli po prostu z kosmetykami. Zastanawiałam się nad boxami dla mam, ale na razie oszczędzamy pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kilka komentarzy wyżej Diabelsko Anielska pisała o Bon Bon Baby :-) kto wie, może po porodzie się na nie skuszę :)
      ja ogólnie wcześniej nie korzystałam z takich rozwiązań, także ciekawa jestem przesyłki :-)

      Usuń
  5. Katie dodaję Cię do moich ulubionych blogów :D buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Edycja kwietniowa rewelacja :) Ja jestem z niej bardzo zadowolona. Osobiście polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też z chęcia przyjęłabym taką paczkę :)

    OdpowiedzUsuń